- Ως εκπαιδευτικός, χρειάζομαι Mozaik Teacher ή mozaBook;
- Πώς μπορώ να αγοράσω mozaBook;
- Τι είναι το πακέτο License Pack;
- Πώς μπορώ να αγοράσω ψηφιακά βιβλία;
- Μεταξύ ποιων τρόπων πληρωμής έχω να διαλέξω;
- Διαδικασία αγορών, πληρωμής, επιβεβαίωσης
- Πού θα βρω τα είδη που αγόρασα;
- I receive an error message when I try to activate my licence. What should I do?
- Διάρκεια ισχύος άδειας χρήσης
- Έχει λήξει η άδεια χρήσης μου. Σε ποιο περιεχόμενο και λειτουργίες έχω πρόσβαση;
- Τι μπορώ να κάνω, αν ενεργοποίησα ήδη μια άδεια χρήσης, αλλά θέλω να την χρησιμοποιήσω με άλλο λογαριασμό χρήστη;
- Πώς μπορώ να μεταφέρω την υπάρχουσα άδεια χρήσης mozaBook σε άλλον υπολογιστή μου;
- Δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το mozaBook, παρόλο που διαθέτω άδεια χρήσης Mozaik TEACHER / Mozaik STUDENT.
- Πώς μπορώ να επιτρέψω την λειτουργία των κούκις στον περιηγητή διαδικτύου;
- How can I renew my licences?
- What should I do if my payment was unsuccessful?
- Can I modify and upgrade the type of my licence?
You can check the status of your orders by clicking on My purchases (1). During the payment, our system waits for 30 minutes for the chosen payment service provider's confirmation. Until the confirmation is received, the status of your order will be Payment in progress (2). If the confirmation is unsuccessful or the period of 30 minutes is over, the status switches to Waiting for payment. In this case, by clicking on the Payment button (3), you can choose either the same or a different payment method or you can also delete your order by clicking on the Cancel button. You can view the details of your order (for example, your activation code if the payment was successful) by clicking on the link Show details (4).