- Γιατί δεν μπορώ να ανοίξω τις κινούμενες απεικονίσεις 3D;
- Δεν μπορώ να ανοίξω τα εργαλεία από το τάμπλετ ή το κινητό μου;
- Αλλαγή σκληρού δίσκου ή υπολογιστή, επανεγκατάσταση του mozaBook ή εισαγωγή νέου κωδικού χρήσης
- Απαιτήσεις συστήματος
- Μπορώ να χρησιμοποιώ το mozaBook σε υπολογιστή Apple macOS;
- Πώς μπορώ να μεταφέρω την υπάρχουσα άδεια χρήσης mozaBook σε άλλον υπολογιστή μου;
- Πώς μπορείς να στείλεις τα σχόλια ή τις παρατηρήσεις σου στο mozaBook;
- Πώς μπορώ στο εξής να χρησιμοποιώ περιεχόμενο σε Adobe Flash Player;
- Πώς να χρησιμοποιήσω τις σκηνές 3D με γυαλιά VR;
- Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό χρήστη μου;
- Πώς μπορώ να επιτρέψω την λειτουργία των κούκις στον περιηγητή διαδικτύου;
- Τι μπορώ να κάνω, αν ενεργοποίησα ήδη μια άδεια χρήσης, αλλά θέλω να την χρησιμοποιήσω με άλλο λογαριασμό χρήστη;
- Πώς μπορώ να κάνω εκκίνηση του mozaBook σε προβολή παραθύρων;
- Αρχείο dll που λείπει μετά την ενημέρωση του mozaBook
- I receive an error message when I try to activate my licence. What should I do?
- Ποιος είναι ο κωδικός άδειας χρήσης που έχω; Πώς μπορώ να μάθω, σε τι είδους ψηφιακό περιεχόμενο παρέχει πρόσβαση ο κωδικός άδειας χρήσης που διαθέτω;
- Το πρόγραμμα εκτέλεσης 3D δεν μπαίνει σε λειτουργία με σύστημα Windows 7
- Χρησιμοποίησε τον mozaWeb browser!
- How can I install the 3D player into a folder different from the default one?
- Έχω περισσότερους λογαριασμούς χρήστη και θέλω να τους ενοποιήσω
- Κατά την εκκίνηση του mozaBook λαμβάνω μήνυμα σφάλματος σχετικά με τις ρυθμίσεις proxy
- Γιατί το mozaBook δεν έχει πρόσβαση στο mozaWeb;
- Πώς μπορώ να αλλάξω σε λογαριασμό εκπαιδευτικού;
- Αποστολή σχολίων από το mozaBook, αν ο διακομιστής (server) δεν είναι διαθέσιμος
- Χρησιμοποιώ Chromebook. Πώς μπορώ να ανοίγω τις σκηνές 3D;
- Πώς μπορώ να ξεκινήσω τηλεδιάσκεψη από το mozaWeb;
- Πώς μπορώ να καταργήσω τον συνδέσμο τηλεδιάσκεψης;
- Πώς πρέπει να εγκαταστήσω το mozaBook ως διαχειριστής συστήματος; Υπάρχει δυνατότητα εγκατάστασης silent;
- Τι μπορώ να κάνω, αν λαμβάνω το μήνυμα «Σφάλμα κατά την επεξεργασία της σελίδας»;
- Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή mozaBook σε διαδραστικό πίνακα Android;
- Can mozaBook be installed on Linux computers?
- How can I open 3D scenes on Android interactive boards and tablets?
- VR Compatibility Guide for Mozaik Educational Products
- How can I open GeoGebra content in mozaBook?
- How can I renew my licences?
- How can I delete a local user in mozaBook?
- How can I obtain School Admin rights, and what can I use them for?
Παλαιότερες εκδόσεις iOS ίσως δώσουν μηνύματα σφάλματος κατά την εμφάνιση σελίδων από τα βιβλία και τετράδια. Πρώτα εμφανίζεται το ακόλουθο παράθυρο προειδοποίησης:
Οι πρώτες σελίδες εμφανίζονται κανονικά, αλλά σύντομα θα λαμβάνεις μήνυμα σφάλματος με το άνοιγμα κάθε νέας σελίδας:
Αυτό το σφάλμα προκύπτει σε συστήματα παλαιότερα του iOS 17 και μόνο με τον περιηγητή Safari. Αν είναι δυνατόν, επικαιροποίησε το λειτουργικό σύστημα ή χρησιμοποίησε άλλον περιηγητή για πρόσβαση στο mozaWeb. (Chrome, Firefox, Edge, Opera...). Έτσι το σφάλμα δεν θα εμφανίζεται πια.
Επίσημη ενημέρωση για απαλοιφή του σφάλματος (failures due to exceeding the maximum canvas memory limit) στο Safari 17:
https://developer.apple.com/documentation/safari-release-notes/safari-17-release-notes
Μπορείς να διαβάσεις περισσότερα για το σφάλμα αυτό το ακόλουθο επίσημο φόρουμ: