- Γιατί δεν μπορώ να ανοίξω τις κινούμενες απεικονίσεις 3D;
- Δεν μπορώ να ανοίξω τα εργαλεία από το τάμπλετ ή το κινητό μου;
- Αλλαγή σκληρού δίσκου ή υπολογιστή, επανεγκατάσταση του mozaBook ή εισαγωγή νέου κωδικού χρήσης
- Απαιτήσεις συστήματος
- Μπορώ να χρησιμοποιώ το mozaBook σε υπολογιστή Apple macOS;
- Πώς μπορώ να μεταφέρω την υπάρχουσα άδεια χρήσης mozaBook σε άλλον υπολογιστή μου;
- Πώς μπορείς να στείλεις τα σχόλια ή τις παρατηρήσεις σου στο mozaBook;
- Πώς μπορώ στο εξής να χρησιμοποιώ περιεχόμενο σε Adobe Flash Player;
- Πώς να χρησιμοποιήσω τις σκηνές 3D με γυαλιά VR;
- Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό χρήστη μου;
- Πώς μπορώ να επιτρέψω την λειτουργία των κούκις στον περιηγητή διαδικτύου;
- Τι μπορώ να κάνω, αν ενεργοποίησα ήδη μια άδεια χρήσης, αλλά θέλω να την χρησιμοποιήσω με άλλο λογαριασμό χρήστη;
- Πώς μπορώ να κάνω εκκίνηση του mozaBook σε προβολή παραθύρων;
- Αρχείο dll που λείπει μετά την ενημέρωση του mozaBook
- Το πρόγραμμα εκτέλεσης 3D δεν μπαίνει σε λειτουργία με σύστημα Windows 7
- Χρησιμοποίησε τον mozaWeb browser!
- Έχω περισσότερους λογαριασμούς χρήστη και θέλω να τους ενοποιήσω
- Ποιος είναι ο κωδικός άδειας χρήσης που έχω; Πώς μπορώ να μάθω, σε τι είδους ψηφιακό περιεχόμενο παρέχει πρόσβαση ο κωδικός άδειας χρήσης που διαθέτω;
- Κατά την εκκίνηση του mozaBook λαμβάνω μήνυμα σφάλματος σχετικά με τις ρυθμίσεις proxy
- Γιατί το mozaBook δεν έχει πρόσβαση στο mozaWeb;
- Πώς μπορώ να αλλάξω σε λογαριασμό εκπαιδευτικού;
- Αποστολή σχολίων από το mozaBook, αν ο διακομιστής (server) δεν είναι διαθέσιμος
- Χρησιμοποιώ Chromebook. Πώς μπορώ να ανοίγω τις σκηνές 3D;
- Πώς μπορώ να ξεκινήσω τηλεδιάσκεψη από το mozaWeb;
- Πώς μπορώ να καταργήσω τον συνδέσμο τηλεδιάσκεψης;
- Πώς πρέπει να εγκαταστήσω το mozaBook ως διαχειριστής συστήματος; Υπάρχει δυνατότητα εγκατάστασης silent;
- Τι μπορώ να κάνω, αν λαμβάνω το μήνυμα «Σφάλμα κατά την επεξεργασία της σελίδας»;
- Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή mozaBook σε διαδραστικό πίνακα Android;
- How can I install the 3D player into a folder different from the default one?
- I receive an error message when I try to activate my licence. What should I do?
- How can I open 3D scenes on Android interactive boards and tablets?
- VR Compatibility Guide for Mozaik Educational Products
- How can I open GeoGebra content in mozaBook?
- How can I renew my licences?
- How can I delete a local user in mozaBook?
- How can I obtain School Admin rights, and what can I use them for?
- Can mozaBook be installed on Linux computers?
- I receive a missing DLL message when launching mozaBook.
Αν αντιληφθείς οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα ή σφάλμα κατά την λειτουργία, ή έχεις κάποια παρατήρηση σχετική με την χρήση του mozaBook, μπορείς να στείλεις άμεσα ειδοποίηση. Η ομάδα ανάπτυξης λογισμικού θα δει τους εσωτερικούς κωδικούς σφάλματος και θα μπορεί να βοηθήσει άμεσα και αποτελεσματικά. Γι' αυτό επέλεξε το εικονίδιο με τον οδοντωτό τροχό από το μενού και κάνε κλικ το Σχόλια / παρατηρήσεις.
Με την επιλογή του μενού Σχόλια / παρατηρήσεις, θα εμφανιστεί ένα παράθυρο με το όνομα και την διεύθυνση ηλεκτρ.ταχυδρομείου σου. Κάτω από τα στοιχεία σου μπορείς να γράψεις τις παρατηρήσεις σου ή την περιγραφή του τεχνικού προβλήματος. Συνιστούμε να στείλεις και εικόνες της οθόνης. Εκτός από τις εικόνες μπορείς να στείλεις και βίντεο, με τον απλό τρόπο «σύροντας+εισάγοντας», για να παρουσιάσεις το σφάλμα που παρατήρησες.
Στο παράθυρο Σχόλια / παρατηρήσεις μπορείς να επιλέξεις διάφορους λόγους, όπως σφάλμα βίντεο, σφάλμα σκηνής 3D, ή πρόταση βελτίωσης (νέα λειτουργία, άλλη σκηνή 3D, κλπ).
Ολοκληρώνοντας, στέλνεις τις παρατηρήσεις σου , κάνοντας κλικ στον μπλε φάκελο στην κάτω δεξιά γωνία του παραθύρου.
Ευχαριστούμε που χρησιμοποιείς την λειτουργία Σχόλια / παρατηρήσεις!